torstai 7. toukokuuta 2015

Wishin' and hopin'..

Tykkääköhän muut ihmiset haaveilusta yhtä paljon kuin mä? :D Mä rrrrakastan haaveilla tulevasta, miettiä millaista olis elää esim. Italiassa, miettiä mitä kaikkea tekisin jos voittaisin lotossa, katsella erilaisia kuvastoja ja mainoslehtisiä ja pohtia mitä tuotteita ottaisin itselleni jos saisin ihan vapaasti vaan valita ja haalia sieltä tuotteita omaan käyttöön :) Toisinaan jos siskon kanssa satutaan samalle lehdelle, niin pohditaan tyyliin, että jos molemmat sais valita kultakin aukeamalta yhden tuotteen, niin mikä se olis :D Kai se on siis jonkinlainen sukuvika. Mut silti haaveilu on ihan parasta :) Vaikka välillä mietinkin, että pitäiskö mun ennemminkin vaan lähteä asumaan sinne Italiaan sen sijaan että haaveilisin siitä, (ei, Italia ei ole mun haavekohde, mutta olen vain lähiaikoina löytänyt ihan huikean blogin, jonka kirjoittaja asuu Italiassa ja kirjoittaa siitä niin ihanasti ja hauskasti, siksi tämä maa nyt valikoitui tähän postaukseen), mutta olen priorisoinut nyt asioita siihen malliin, ettei se vaan onnistu. Joten kai se on sitten ihan tervettä saada iloa niistä haaveiluhetkistä? :D

Olipas pohjustus! :D Tarkoitus oli päästä esittelemään mitä kaikkea mä tällä hetkellä oikein kovasti-kovasti tahtoisin treenivaatteiden ja -välineiden saralla! Mulla on krooninen (treeni)vaatepula, mutta väittäisin, että ihan oikeutettu sellainen, eikä mikään tekaistu (eihän kellään koskaan ikinä.. ei mutta Oikeasti. Ei ole tekaistu.).. Nyt on viime aikoina pyöriny niin mielettömästi mielessä muutama jutska, joita oikeasti tarvitsisin, joten eksyin sitten nettiin kurkkimaan vähän mitä olis tarjolla. Ja kas, olis PARI KOLLAASIA tulossa :D Haha, ei, nämä eivät ole sponsoroituja ja linkkailuilla yritän ainoastaan turvata vähän oman selustaani kun käyttelen muiden kuvia ;)

Värimaailma on aika todella selkeä, omaan makuun oikeastaan vähän liiankin rajoittunut, mutta oli mulla pointtinsakin tässä ;) Kun ensin saisi kasaan monipuolisen varaston yhteensopivia treenivaatteita (mustaa ja pinkkiä), niin sen jälkeen voi alkaa laajentaa sitä sellaisilla pienillä lisäväriläiskillä, kuten neonliila, neonkeltainen, turkoosi, neonvihreä, neonoranssi/koralli/mikä onkaan :) Näin ollen ei heti ensimmäisenä tule eteen tilannetta, että olis harmaa-pinkit treenihousut ja niihin pitäisi yhdistää turkoosi toppi *voi kauhistus*! ;) Jööö.. Nää voi olla näitä mun oman pään fiksuja juttuja, ymmärtäkööt ken ymmärtää :D

Asiaan. Kas tässä ensimmäinen kollaasi, joka sisältää toppeja, paitoja ja takkeja:


Katsokaa mitä ihania kirkkaanpinkkejä juttuja! On tiukkaa treenitoppia kovaan menoon, löysempää t-paitaa vaikka venyttelyyn tai kävelyyn, on pitkähihaista juoksupaitaa viileitä juoksuilmoja silmälläpitäen (luotto Suomen kesäsäihin on vähäinen ja toisaalta on sitten syksyä ja talvea varten varalla), on fleecetakki, jos on oikein vilpakka (no, tätä ehkä oikeasti tarvii enemmän vasta talvemmalla, mutta ei ole väärin varautua..) ja vielä järkyttävä värioksennus-juoksutakki, johon jostain syystä ihastuin ensisilmäyksellä :D Kyllä näillä kelpais juoksutella ja treenailla.. Oih! ♥

Ja alaosat & muut härpäkkeet:



Ja täälläkin, mitä kaikkea..! Mulla on vain mustia trikoita ennestään, miten ihanaa oliskaan laittaa tuollaiset vähän värikkäämmät versiot päällensä! Varmaan kulkis juoksukin IHAN eri tavalla ;) Juoksushortseja haaveilen tarvitsevani kesän aikana paljon, toivottavasti tulee lämmintä :P Kompressiosukkia ei varmaan ikinä voi olla liikaa - ja mulla on vaan yhdet! Putkirulla, oih, putkirulla..! Pariin otteeseen olen moista päässyt kokeilemaan ja se oli kyllä pirun tehokasta puuhaa se! Otsapantaa kaipaisin juoksuun, ettei korvien tarvis jäätyillä, mutta pipo on jo tosi paljon liikaa nykyisillä lämpötiloilla. Lippis taas toimis aurinkoisilla säillä niin ei tarvis siristellä silmiä niin kovin. Tässä iässä alkaa jo tulla ryppyjä kun siristelee, haha! :D 

Notta semmoisia! Olispa joulupukki olemassa xD Mutta onneksi on aina haaveet, joissa olen sporttinen juoksuchic mitä makeimmilla kuteilla :P

4 kommenttia:

  1. IIIIHANA tuo värikäs juoksutakki!! ♥__♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on! Ei oikein mitenkään päin sellainen, mihin kuvittelisin ihastuvani, mutta heti kun näin sen niin en saanut enää pois mielestäni :D

      Poista
  2. Mä rakastan haaveilua! Parastahan on, että se on ilmaista ja sen avulla pääsee hetkeksi ties mihin kaikkiin skenaarioihin. :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Khyl! Mulla on vaikka missä etelän maissa upeasti sisustettuja luksustaloja, noin niin kuin muun muassa ;D Ei ehkä ihan heti tule tapahtumaan oikeassa elämässä ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)